Dnes to celé vypukne

24.02.2011 08:50

Dnes to celé vypukne...

Po dvoch týždňoch príprav, od vzhľadávania mužstiev, cez ich rozdelenie do skupín, rozlosovania, podávania informácii, či kompletného zorganizovania celého chodu nultej sezóny sa dnes slávnostne začína  Spišská hokejová liga PPM.

Túto sezónu nakoniec začína 32 týmov, rozdelených do 4 skupín - líg, podľa úrovne a sily mužstva. Dľžka tejto sezóny je približne 10 týždňov, verím, že po jej skončení začne hneď ďalšia s minimálne rovnakým záujmom o účasť.

Prosím všetky tými, aby sledovali stránku ligy snliga.webnode.sk kvôli novými informáciam, zmenám v pravidlách či zápasoch. Keďže som na všetko sám, nemňžem stíhať, ako som spravil výnimočne pred prvým kolom, skontrolovať, či si každý pozval súpera, resp. kontaktovať ho...alebo odpovedať polovici zúčastnených, či sa hraje na nízkej, alebo veľmi nízkej úrovni..Všetko je v novinkách, ako aj v pravidlách, treba si to len prečítať.

Aj do tohoto článku som chcel dať informácie o priemerných TK, alebo CZ jednotlivých líg, no časová indispozícia mi to nedovolila. Tomu aj prosím, kto by mal záujem o tvorbu nejakých menších štatistík, sledovanie výsledkov, tvorbu článkov či rozhovorov, kontaktujte ma..!

Taktiež prosím o info o dalších spišiakoch, ktorí ešte nie sú v tejto lige...každý ma na PPM plno známzch, pozrite si medzi priateľov, či nie su zo Spiša a dajte im vedieť..Sám som kontaktoval cca 40 mužstiev, 95 % z nich sa prihlásilo.

Spravme túto súťaž atraktívnejšou, spravme 5., či možno aj 6. ligu...spolu to dokážeme.